مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 شهریور 1402 ساعت 08:202023-08-31بين الملل

پای درس آقا| هویت بخشیدن به شیعیان لبنان مدیون تلاش های امام موسی صدر است


وحدت و هویت بخشیدن به شیعه لبنان و ایجاد هم زیستی و احترام متقابل میان پیروان ادیان و طوائف سیاسی در آن کشور توسط امام موسی صدر بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه اندیشه خبرگزاری فارس، 9 شهریورماه، سالروز ربوده شدن امام محور مقاومت، مجاهد و عالم تراز اول شیعه در تاریخ معاصر یعنی امام سیدموسی صدر است.

در این راستا یکی از شخصیت هایی که از همان دوران تا به الآن پیگیر وضعیت امام موسی صدر بوده، رهبر انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای است.

صادق طباطبایی در نشست عمومی اتحاد ملی و انسجام اسلامی در پرتو سیره نظری و عملی امام موسی صدر می گوید: ایشان (رهبری) در مورد وضعیت امام موسی صدر از قذافی سؤال کردند که او (قذافی) از پاسخ دادن طفره رفت.

حتی وقتی آقای خامنه ای از وضعیت امام موسی صدر سؤال می کنند، وی با دست گذاشتن روی شانه آقای خامنه ای می گوید: اخی! از پرداختن به این مسأله صرف نظر کنید! آقای خامنه ای در پاسخ می فرمایند: این یک مسأله شخصی نیست؛ مسأله ای است که یک ملت با آن درگیر است! در این باره سخنان رهبری معظم را در باره امام موسی صدر می خوانیم.

  پروردگارا! این مرد رزمنده مسلمان را به سلامت به اهلش برگردان! در این جا لازم است من اشاره بکنم به عزیز گمشده مسلمانان جنوب لبنان یعنی امام موسی صدر که به وسیله ایادی دشمن بزرگ و امپریالیست ها و عمال و مزد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پای درس آقا| هویت بخشیدن به شیعیان لبنان مدیون تلاش های امام موسی صدر است

پای درس آقا| هویت بخشیدن به شیعیان لبنان مدیون تلاش های امام موسی صدر است